Welcome to my blog, enjoy reading.

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Cloverfield (Monstruos) 2008

Cloverfield.DVDRip.XviD-DiAMOND

Bucuros nevoie mare ca ieri a aparut varianta DVDRip a unui film cu note foarte mari pe IMDB, m-am asezat confortabil in fata televizorului.Dupa un sfert de ora eram convins ca filmul nu a inceput inca, motiv de fericire pentru fumatori, care au timp sa-si termine tigara.Din pacate eu nu sunt fumator.
Cei care au fost fani ai "The War of the Worlds" ( Razboiul lumilor) cu Tom Cruise, vor sarbatori aparitia partii a doua.Fara Tom Cruise.Iar in locul monstrilor de otel cu trompe din burlan de hota vor vedea acum...nu stiu ce, ca nici eu nu pot spune ca s-a vazut ceva.Un fel de Godzilla, cu puisori adusi din Alien.Strangatori baietii, nu au aruncat decorurile.
La toate acestea se adauga si faptul ca filmul este filmat de unul dintre actori, pe post de cameraman amator, care face ca filmul sa fie si mai greu de urmarit datorita imaginii mereu in miscare si mai ales in cadere.M-am bucurat enorm cand cameramanul a fost mancat de una bucata Godzilla si abia am apucat sa lansez un blestem asupra aluia care cuteaza sa ia camera de jos, ca eroul principal s-a si aruncat pe ea.Intrucat nu stiam niciun descantec care sa anuleze blestemul, ma simt vinovat pentru sfarsitul filmului.Cine stie, poate regizorul hotarase un happy-end.

Niciun comentariu: