Welcome to my blog, enjoy reading.

joi, 21 ianuarie 2010

The White Ribbon 2009



A luat Cannes-ul, Globul de Aur si alte vreo 12 premii. Din pacate nu a luat nici macar o stea pe pongo filme, ceea ce e mult mai important chiar si decat Oscarul.
Un rahat de film care mai este si alb-negru pe deasupra.
Crime, groaza... ce crime bai fratele meu ca in afara de o vrabie omorata de niste copii n-am vazut nimic, iar despre groaza nu pot spune decat ca am vazut o groaza de copii care dat fiind faptul ca totul e in alb-negru, semanau toti intre ei de nu mai stiai cine ce si cum.
Marile mistere debuteaza cu o sarma legata de copii intre doi copaci care ii pun piedica unuia cu calul. Pai ce, si noi legam o droaie de sarme ca sa punem piedica la biciclisti. Ba o data a cazut si Georgel motociclistul scarii, mama ce i-a mai sarit motocicleta in boscheti si el a ramas pe asfalt. Si ce, a fost de groaza ? Noi am ras de ne-am prapadit.

In concluzie, o ameteala de film, un fasss.

Calitate:
Subtitle:aici.

Niciun comentariu: